Han mir mit mine Bitzes en Bandi um de Gonzo Gonzales zämebaut und sie sind würklich ächt guet usecho......
Klar sind bstellti Modäl authentischer, will sie passendei Kleider, Bewaffnig und Gsicher hend, aber mis Team isch defür ziemlich Freakig und passt irgendwie au in die dureknallti Wild Wild West stimmig......
Für de Gonzo han ich es passends Metalmodel gfunde, mit coolem Schlabberhuet. Es würdi zwar offiziel ufeme Pferd sitze, da ich aber sini Bei chli zämedrückt han, gsehts nur no us, als het er O-Bei.....
Mini Kid's sind us Milizkörper mit Waldelfechöpf....sie hend ziemlich en Indianerstiel und in ihrne sehr dynamische Pose, passeds tiptop zum posierende Gonzo.
D'Toughs sind voll witzig worde, da ich Zombiebei, Milizkörper und Chöpf vom 40k Cathachansoldaten mit Irokes oder Koftuech kombiniert han. Mit grosse Schotguns in de Hand gsehnds ächt interessant uus.
Mini Rowdies sind normali Milize mit Bretonechöpf. De einti isch ächt cool, will ich ihm versuecht han en Ziggi in d'Hand z'geh.......
Bim grad bim Schritt vom aamale und ich freu mich, dass sie würklich irgendwie zu Cowboys werdit. Ab und zue en blaui Jeans und schwarz Läderjagge und mini Bandi passt tiptop in die Saloon, Goldrush und Skalpier Ziite....